Кількість
|
Вартість
|
||
|
СИСТЕМА РУЛЬОВОГО КЕРУВАННЯ З ЕЛЕКТРОПІДСИЛЮВАЧЕМ
Моделі ZFORCE 1000 Sport оснащені електропідсилювачем рульового керування для забезпечення точного керування та надійної керованості на будь-якій швидкості. Рульове керування з прецизійним налагодженням, яке робить його чутливим до швидкості, є легким і невимушеним на низьких швидкостях і водночас швидко реагуючим і чітким на високих швидкостях.
БЕЗСТУПІНЧАСТА ТРАНСМІСІЯ
Безступінчаста трансмісія нової конструкції, яка не має мокрого зчеплення, ефективно використовує потужний крутний момент V-подібного двигуна зі здвоєними циліндрами для плавного, поступового прискорення та міцного зчеплення шин з ґрунтом для підвищеної прохідності.
ЛЕБІДКА Й БУКСИРУВАННЯ
Будьте готові до всього, коли підкорюєте природу. ZFORCE 1000 Sport оснащений міцною лебідкою вантажопідйомністю 1 588 кг зі зручним дистанційним керуванням. Стандартний дводюймовий тягово-зчіпний пристрій здатний тягнути до 250 кг, відкриваючи можливості для ваших позашляхових пригод.
СИСТЕМА ЕЛЕКТРОННОГО ВПОРСКУВАННЯ ПАЛЬНОГО
Електронне впорскування пального (EFI) разом із системою електронного керування дросельною заслінкою забезпечують точне дозування пального в різних умовах, від змін висоти над рівнем моря до перепадів температури. Точно контрольована подача пального забезпечує потужність завдяки повному згорянню, чітку реакцію дросельної заслінки та оптимальну паливну економічність в усьому діапазоні обертів.
ЛЕГКОСПЛАВНИЙ КАРКАС
Розроблений для ZFORCE 1000 Sport новий трубчатий каркас типу люльки виготовлений з високоміцного сплаву 20CrMo, який збільшив його міцність на 10 відсотків, одночасно зменшивши вагу на 15 відсотків. Результатом є загальне покращення ходових характеристик та підвищення жорсткості для кращої керованості, а також зменшення загальної ваги для ще більшої потужності.
РОЗДІЛЬНА СИСТЕМА ВИПУСКУ
Дві вихлопні труби покращують характеристики двигуна і надають ZFORCE 1000 Sport привабливого спортивного вигляду.
ДВИГУН
За 963-кубовим V-подібним двоциліндровим двигуном ZFORCE 1000 Sport стоять понад два десятиліття технології виробництва двигунів з рідинним охолодженням від CFMOTO. 8-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами та з електронним впорскуванням пального видає 59 кВт (80 кінських сил) з прискоренням 0-50 м лише за чотири секунди.
СВІТЛОДІОДНІ ФАРИ
Ви можете сміливо продовжити свою веселу подорож після заходу сонця завдяки чіткому фокусу світлодіодних фар. Сертифіковані ECE та DOT, світлодіодні фари в автомобільному стилі мають сучасний вигляд і надають ZFORCE 1000 Sport агресивної зовнішності. На 80% яскравіші галогенних, ці фари відміно освітлюють стежки вночі.
РЕГУЛЬОВАНЕ СИДІННЯ Й КЕРМО З РЕГУЛЬОВАНИМ КУТОМ НАХИЛУ
Спеціальні Cидіння та Регулювання Керма
Спеціальні сидіння з регулуванням нахилу до 96 мм, дає можливість вмістити великих водіїв, що дозволяє людям різної комплекції насолоджуватися однаковим комфортним досвідом водіння. Нахил керма регулюється до 110 мм, додатково дозволяючи водіям адаптувати кабіну до своїх розмірів та уподобань.
ПРИЛАДОВА ПАНЕЛЬ З КОЛЬОРОВИМ TFT ДИСПЛЕЄМ
Кольоровий TFT дисплей (дисплей на тонкоплівкових резисторах), який реагує на дотик вашого пальця, показує декілька важливих параметрів роботи двигуна, а також має індикатор виклику Bluetooth.
НЕЗАЛЕЖНА ПІДВІСКА
Незалежна чотириколісна підвіска забезпечує точний контроль та керованість для неймовірних позашляхових характеристик. ZFORCE 1000 Sport має щедрий хід довжиною 340 мм спереду та 395 мм ззаду з кліренсом 340 мм і оснащений високоефективними повітряними амортизаторами з можливістю регулювання попереднього натягу відповідно до різних умов місцевості.
ПРИВІД З МОЖЛИВІСТЮ ПЕРЕМИКАННЯ НА 2 АБО 4 КОЛЕСА
Передня вісь оснащена механізмом автоматичного блокуванням диференціала, що дозволяє водієві швидко та легко переключатися між режимами двоколісного та повного приводу. Задня вісь оснащена конічним диференціалом обмеженого тертя з механічним блокуванням для оптимального зчеплення на будь-якій місцевості та здатності до прохідності в умовах бездоріжжя.