Кількість
|
Вартість
|
||
|
Корпорація Suzuki представляє два нові човнові мотори - DF150AP і DF175AP
Вони є дефорсованими версіями 200-сильного DF200AP і відрізняються високим моментом, що крутить, на низьких оборотах і найбільшим робочим об'ємом у своєму класі. Зменшити витрати палива має допомогти система Lean Burn Control.
Навесні 2015 Suzuki Marine випустила новий двигун DF200AP, конструкція якого виявилася вдалою, а сама модель - затребуваною. При цьому максимальна потужність 200 к.с. у ряді випадків була зайвою, враховуючи максимальну допустиму потужність для багатьох популярних моделей човнів. Компанія прийняла рішення створити два нові варіанти - DF150AP та DF175AP. Вони побудовані на основі того ж 2,9-літрового 4-циліндрового блоку, але відрізняються зменшеною потужністю при одночасному максимальному значенні моменту, що крутить, на низьких оборотах.
Suzuki стверджує, що 150- і 175-сильні варіанти одні з найоб'ємніших у своєму класі. При цьому великий робочий об'єм 2867 куб. см у поєднанні з порівняно високим ступенем стиснення (10.2:1) не означають високої витрати палива. Конкретних цифр не наводиться, він як плюси називають технологію подачі збідненої суміші Lean Burn Control, а також низку інших конструктивних рішень.
Двигуни відрізняються тихою роботою, малим рівнем вібрацій. Особливістю човнових моторів лінійки «AP» є те, що вони можуть бути налаштовані для обертання годинникової або проти годинникової стрілки для спарених установок (система Selective Rotation).
КОМПЛЕКТАЦІЯ МОТОРА
- Інструкція з експлуатації;
- кріпильні болти, шайби, гайки;
- Інструменти;
- багатофункціональний прилад MFG (Multi Function Gauge);
- Сталевий гребний гвинт.
Комплект дистанційного керування купується окремо!
ПРИМІТКА
* Виробник залишає за собою право на внесення змін до конструктивних особливостей товару, його комплектації та дизайну.
Будь ласка, перед здійсненням покупки звіряйте характеристики товару, що вас цікавить, у тому числі і інформацію про наявність даної позиції.