Кількість
|
Вартість
|
||
|
Спортивний електронний вприск палива RACE TUNED (RT-FI)
Абсолютно новий TVS Apache RTR 160 4V оснащений технологією BS-VI Rосе Tuned Fuel Injection (RT-Fi). Гонщики люблять Арaсhе RTR за підвищену продуктивність і сміливий, футуристичний і модний дизайн.
Перевага передової технології:
- Підвищена потужність і економія палива (2,4 л на 100 км)
- Підвищена довговічність двигуна
- Кращий контроль викидів
- Безмежні відчуття від динаміки
- Оптимальна продуктивність в різних умовах їзди на протязі всього терміну служби двигуна
ДВИГУН 03C, РОЗРОБЛЕНИЙ НА ГОНЦІ
TVS Apache RTR160 4V оснащений 4-клапанним двигуном з масляним охолодженням об'ємом 159,7 куб. cм і запатентованим Race Derived 03C, який розвиває максимальну потужність 17,63 к.с. Двигун з'єднаний з 5-ступеневою супер-гладкою коробкою передач, яка забезпечує точну і потужну їзду.
Двигун створений на основі гонок, використовує кисневий датчик і високий ступінь стиснення, щоб вичавити з двигуна кожну унцію потужності і встановити рекорд наступного кола. Двигун оживає в одну мить завдяки абсолютно новому запуску Feather Touch.
GTT - ТЕХНОЛОГІЯ МАЙБУТНЬОГО
Вбудована функція «Перший в сегменті» для їзди по місту на низькій швидкості забезпечує надзвичайно плавну і керовану їзду. Завдяки цій функції можна починати рух мотоцикла з повільним відпуском важеля зчеплення без використання дросельної заслінки. Це зручна функція при їзді в щільному потоці. Усунута необхідність синхронізації важеля зчеплення і важеля дросельної заслінки.
Шасі з подвійною опорою SynchroStiff
Запатентоване TVSM шасі з подвійною опорою і синхронізованою жорсткістю, спроектоване з використанням аналізу динаміки кількох рам, та забезпечує оптимізовану компоновку мотоцикла, тим самим підвищуючи стійкість на 25% і встановлюючи еталон динаміки їзди в своєму класі.
ГОНОЧНІ ШИНИ
Дають вам впевненість в керуванні, на трасі і поза нею, забезпечуючи чудове зчеплення і довговічність.
ГОНОЧНИЙ ДВОСТВОЛЬНИЙ ВИХЛОП
Вихлопна система з подвійним глушникои швидше виводить гази з камери згорання, збільшуючи потужність двигуна, зберігаючи при цьому ту ж ноту вихлопу, яка завжди була музикою для наших вух, а зараз навіть більш яскравою та фірмовою.