Актуальну ціну уточнюйте у менеджера

ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК

Продаж та ремонт техніки в Україні
Додайте товари до списку бажань
Додайте товари для порівняння
0
Мій кошик
UAH
  • EUR
  • USD
Опис

Корпорація SUZUKI представила до уваги водно-моторників новий чотиритактний підвісний мотор DF350A (V6, 350 кінських сил).
Нова флагманська модель відрізняється не лише інноваційними гвинтами протилежного обертання, а й іншими ексклюзивними новинками.

На сьогоднішній день це найбільший і найпотужніший двигун у лінійці SUZUKI.
Нова модель підвісного двигуна розроблялася понад три роки, і це знаковий етап у плані технічних розробок та дизайну підвісних моторів.
Інженери корпорації SUZUKI розробили систему впуску повітря, яка дозволяє двигуну в достатньому обсязі всмоктувати повітря, відокремлюючи при цьому вологу. Дві вентиляційні грати під кришкою мотора затримують вологу та краплі води. Температура повітря на впуску в середньому на 10 градусів менша, ніж температура навколишнього середовища. Таким чином, в камеру згоряння потрапляє вже охолоджене і щільне повітря для повнішого її наповнення.
Два паливні інжектори.

Два невеликі паливні інжектори дозволяють паливу потрапляти точно в центр камери згоряння, що дозволяє уникнути зміщеного згоряння – основної причини детонації. Крім того, так як 100% палива одразу впорскується в циліндр, досягається необхідний ступінь охолодження, а також 3% додаткової потужності без ризику викликати детонацію.

Вдосконалена поршнева система.

Щоб досягти потужності двигуна в 350 кінських сил, поверхня поршня повинна витримувати додаткові навантаження. Щоб забезпечити ці показники, а також тривалий термін служби інженери корпорації SUZUKI перейшли зі стандартної термічної обробки вузла на дробоструминне зміцнення. Дробеструмене зміцнення є більш дорогою технологією, яка дає шорстку, чисту поверхню, яка в свою чергу рівномірно розподіляє тиск, створюваний під час горіння. Крім цього, шатуни та металеві вироби посилені таким чином, щоб справлятися з додатковим навантаженням.

Система Suzuki Dual Prop (два гребні гвинти протилежного обертання).

Два гвинти на підвісному моторі DF350A дають три переваги: компактний розмір, підвищена стійкість та гарне зчеплення.
Завдяки тому, що потужність мотора розподіляється не на три, а на шість лопатей гвинта, розмір шестерень і редуктора максимально компактні, що в свою чергу дозволило спроектувати гідродинамічний редуктор. Інженери корпорації SUZUKI провели не одну годину за комп'ютерним моделюванням, а також за випробуваннями на воді, оскільки розуміли, що зменшення опору під водою є вкрай важливим моментом для збільшення швидкості човна та поліпшення його ходових характеристик. що дає більше стабільності та гарне зчеплення під водою. (Уявіть собі широку гоночну гуму та звичайну гуму.) В результаті вдалося досягти виняткового прискорення, ідеального старту, правильного спрямованого поступального руху (виключення моменту кермового управління).
Гранична швидкість більша, ніж очікувалося.
Важливо, що це переваги очевидні навіть у великих, повністю завантажених човнах.

Мотор DF350A оснащений системою точного електронного керування, дросельною заслінкою з електричним приводом та приводом перемикання ходу. Капітан човна, на якому встановлений такий мотор, обов'язково оцінить плавне перемикання, точне керування заслінкою, не кажучи вже про просте регулювання та монтаж, особливо за наявності другого посту.

Як і інші моделі SUZUKI V6, підвісний мотор DF350A відрізняється зміщеним колінчастим валом, завдяки чому мотор більш компактний за розмірами. Двоступінчастий редуктор забезпечує більше передатне число (2.29:1) і момент, що крутить, для швидкого прискорення, а також для збільшення граничної швидкості. Слід зазначити, що підвісний мотор DF350A може бути встановлений на міжцентровій відстані 27 дюймів - таким чином, мотор буде підходити для більшості видів транців, а також буде потрібно менше місця при установці двох, трьох або чотирьох моторів.

Підвісний двигун DF350A оснащений системою роботи на збідненій паливній суміші (Lean Burn), яка дозволяє скоротити споживання палива на всьому діапазоні оборотів двигуна, особливо на крейсерській швидкості. Як і вся лінійка 4-тактних підвісних моторів SUZUKI мотор DF350A працює практично безшумно на неодружених оборотах.

Мотор DF350A відповідає будь-яким сучасним завданням та вимогам.
КОМПЛЕКТАЦІЯ МОТОРА

Човновий мотор Suzuki DF350ATX – 1 шт.
Кріпильні болти 12х150 - 6 шт.
Гайки із шайбами для болтів.
Посібник користувача - 1 шт.


*Примітка: прилади та дистанційне керування купуються окремо!
ПРИМІТКА

* Виробник залишає за собою право на внесення змін до конструктивних особливостей товару, його комплектації та дизайну.
Будь ласка, перед здійсненням покупки звіряйте характеристики товару, що вас цікавить, у тому числі і інформацію про наявність даної позиції.

Suzuki DF350ATX - 4-тактний підвісний човновий мотор

В наявності
Артикул: DF350ATX
1 182 850 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Замовити швидко
Довжина ноги, мм: XL: 25 inch / 635 мм
Обертання гвинта: Праве
Тип двигуна: 4-тактний
Максимальна потужність: 261 кВт / 350 к.с.
Кількість циліндрів: V6
Об'єм двигуна, см³: 4390
Вага, кг: 330.0
Пуск двигуна: Електричний стартер
Керування: Дистанційне
Перемикання передач: F - N - R (Передня - Нейтраль - Задня)
Регулювання диференту: Електро - гідравлічне
Генератор: 54A
Система подачі палива: Інжектор
Вихлопна система: Крізь гребний гвинт
Система газорозподілу: DOHS (4 кл/циліндр з верхнім розп валом)
Система охолодження: Водяне охолодження
Система запалювання: Напівпроводникового типу
Система змащування: Розбризкуванням
Країна-виробник: Японія

Самовивіз із нашого магазину в Черкасах за адресою вул. Набережна, 83/1 причал 2.

По Україні - транспортною компанією "Нова пошта".

 

Готівкою під час отримання.

Карткою через термінал.

За реквізитами.

Купуючи у нашому магазині, ви отримуєте офіційну гарантію згідно умов виробника.

 

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Файли
Вгору