З часом фарба на дейдвуді підвісного двигуна або кормового приводу витончується. У результаті, підвісні човнові двигуни починають виглядати дуже непривабливим чином. Однак, лише кількома помахами пензля можна знову повернути йому новенький блиск.

 

Загалом, дейдвуд човнового двигуна відливають з алюмінію, який, як відомо, при зануренні у воду (навіть у прісну) інтенсивно окислюється. Тож альтернатива вимальовується цілком зрозуміла — чи то гроші на новий човновий двигун, чи кілька шарів нової фарби на дейдвуд.

Процес фарбування включає певну підготовку, після чого наносять два шари ґрунтовки та два шари фірмового зовнішнього фарбового покриття. Все це, загалом, приблизно обійдеться не дорожче $20. На човновій станції за ту ж саму роботу з вас візьмуть не менше сотні.

 

Важливість відтінку фарби
 

Ваше найважче завдання — це підібрати фарбу такого самого відтінку як на двигуні. Якщо можете дістати фірмову фарбу, то не економте й купіть її. Навіщо економити кілька доларів на тому, щоб купити фарбу непотрібного відтінку?

Потім обов'язково потрібно придбати цинк-фосфатного ґрунту. Це дуже важливий етап правильного фарбування двигуна. Ґрунтовка відіграє роль клею між поверхнею, що фарбується, і фарбою й вона фактично приклеює фарбу до поверхні, на яку цю фарбу наносять. Багато фарб хімічно нездатні ні з чим склеїтися без ґрунтовки. Навіть якщо придбати фарбу вищої якості, але не підготувати поверхню, що фарбується належним чином, то фарба триматися не буде. 

Далі слід видалити всю стару фарбу, що відшаровується, іржу і різні забруднення. Існує безліч пристосувань для такої роботи – скребок, наждачний папір, дротяна щітка. 

Тоді зняти гвинт та втулку гвинта, а також інші деталі з області, де буде нанесена фарба. 

Добре накрийте газетами транець човна. Аерозольні фарби можуть розсіюватися далеко навколо місця, що фарбується.

 

Не треба поспішати
 

У малярській справі ніколи не потрібно поспішати. Не варто намагатись покрити всю поверхню в один товстий шар. Краще нанести 6-7 тонких аерозольних шарів, щоб сформувати досить рівне нове барвисте покриття поверх старого. Це збільшить силу адгезії та заощадить чимало фарби для завершення роботи.

Не потрібно повністю висушувати кожен шар, що наноситься. Новий шар ґрунтовки можна наносити відразу після того, як попередній шар підсохне. Якщо ґрунтовку наносять тонким шаром, то між наступними покриттями достатньо витримати 10 хвилин. За годину можна буде вважати, що нанесення ґрунтовки завершено. Вона повинна повністю покрити стару фарбу, пластик та ділянки оголеного металу та сформувати однорідну поверхню. 

 

Дайте ґрунтовці повністю просохнути 24 години.

Далі потрібно нанести кілька шарів зовнішнього покриття, щоб повністю покрити всю ґрунтовку. Очевидно, це залежить від зовнішнього кольору і кількість фарби може бути різною. Після закінчення фарбування слід дати ще 24 години на повне просушування.